The Lotus Cars Community banner
  • Hi there! Why not register as a user to enjoy all of the benefits of the site? You may register here. When you register, please pick a username that is non-commercial. If you use a name that appears on any search engine commercially, you must pick another name, whether it applies to you or not. Commercial usernames are for supporting vendor use only. If you want to become a supporting vendor and grow your business, please follow this link. Thanks!
  • Notice image
    IMPORTANT: When creating a listing, include the year and model in the subject line along with the subject. Ensure you choose the correct listing type for selling or wanting to buy. Do NOT post email addresses or phone numbers. When your item is sold, found, or traded, close your listing and mark it as Sold or Found.

Support de siège passager Tillet B5 - Support de montage de siège EB1 - Convient pour ELISE & EXIGE

1 reading
176 views 1 reply 1 participant last post by  3X163  
#1 ·
$149.00

Check price

Scottsdale, Arizona

Il s'agit d'un support de siège (côté passager) de Tillet.

Il sert à monter un siège Tillet B5 dans une Elise ou une Exige.

GregsRaceParts avait l'habitude de stocker cela, mais je vois que ce n'est plus là. Je pense que c'était environ 280. Le support B5 solide le moins cher est maintenant plus proche de 500. Je pense qu'il a dit 489.

Ceux-ci ne fonctionneront pas du côté conducteur.

Ceux-ci sont quelques onces plus légers que les nouveaux supports avec tous les trous dans les rails de base.

Clarifiant également que vous n'avez pas besoin d'autres supports pour monter le siège passager sur le châssis. Ce ne sont PAS les supports qui se boulonnent sur les supports de siège OEM. J'ai également un support de siège passager OEM qui n'est pas encore répertorié.

Le siège Tillet peut être ajusté à différentes hauteurs et angles d'inclinaison en fonction des trous que vous utilisez.

You have insufficient privileges to reply here.