The Lotus Cars Community banner
  • Hi there! Why not register as a user to enjoy all of the benefits of the site? You may register here. When you register, please pick a username that is non-commercial. If you use a name that appears on any search engine commercially, you must pick another name, whether it applies to you or not. Commercial usernames are for supporting vendor use only. If you want to become a supporting vendor and grow your business, please follow this link. Thanks!

V6 vs. I4

1.5K views 11 replies 8 participants last post by  Wiz33  
#1 ·
 
#4 ·
Rozumiem, dlaczego silnik AMG jest całkowicie zakryty.

Nowoczesne turbosprężarki są niesamowite. Podejrzewam, że AMG generuje ponad 400 KM, co tłumaczyłoby lepsze odczucia na górnym zakresie obrotów.

Ciekawe było również zobaczyć, jak V6 i I4 szły łeb w łeb aż do pierwszego przełożenia, a potem I4 znikało z powodu szybszej zmiany biegów.

Wiem, że moja V6/MT Emira jest wolniejsza, ale wciąż ją uwielbiam. Jestem bardzo ciekawy, jak AMG sprawdzi się na torze, nie mając LSD. Samochody, które używają hamulców do ograniczenia poślizgu kół, mają to "niezdarne" uczucie wychodzenia z zakrętów, ponieważ obracające się koło jest zatrzymywane przez system ABS.
 
#5 ·
Widzę, dlaczego silnik AMG jest całkowicie zakryty.

Nowoczesne turbosprężarki są niesamowite. Podejrzewam, że AMG generuje ponad 400 KM, co tłumaczyłoby lepsze odczucia na górnym zakresie obrotów.

Ciekawe było również zobaczyć, jak V6 i I4 szły łeb w łeb aż do pierwszego przełożenia, a następnie I4 znika z powodu szybszej zmiany biegów.

Wiem, że mój V6/MT Emira jest wolniejszy, ale wciąż go uwielbiam. Jestem bardzo ciekawy, jak AMG sprawdzi się na torze, nie mając LSD. Samochody, które używają hamulców do ograniczenia poślizgu kół, mają to "niezdarne" uczucie wychodzenia z zakrętów, ponieważ obracające się koło jest zatrzymywane przez system ABS.
Przyjaciel z i4 sport w Sanoma w zeszłym tygodniu.

 
#7 ·
Twój przyjaciel w żółtym I4 wybiera lepszą linię na zakrętach niż ten szary V6. Ciekawe jest również to, że jedzie w trybie Tour, gdzie kontrola stabilności jest bardzo inwazyjna. Wydają się być ogólnie całkiem równo dopasowani. To musiało być z GGLC, miałem zamiar iść na ten dzień na torze, ale praca stanęła na przeszkodzie, uwielbiałbym sprawdzić ten samochód.
 
#8 ·
Twój przyjaciel w żółtym I4 pokonuje zakręty lepiej niż ten szary V6. Ciekawe jest również to, że jedzie w trybie Tour, gdzie kontrola stabilności jest bardzo inwazyjna. Wydają się być całkiem dobrze dopasowani. To musiało być z GGLC, miałem zamiar iść na ten dzień na torze, ale praca stanęła na przeszkodzie, chciałbym sprawdzić ten samochód.

Mechaniczne LSD działają zupełnie inaczej niż hamowanie kół oparte na ABS, zastanawiam się, jak to działa na wyjściu z zakrętu.
Odezwij siÄ™ do niego w tym wÄ…tku.