The Lotus Cars Community banner
  • Hi there! Why not register as a user to enjoy all of the benefits of the site? You may register here. When you register, please pick a username that is non-commercial. If you use a name that appears on any search engine commercially, you must pick another name, whether it applies to you or not. Commercial usernames are for supporting vendor use only. If you want to become a supporting vendor and grow your business, please follow this link. Thanks!
101 - 110 of 110 Posts
Ik las het als: "Versprongen montage toepassingen, die niet geroteerd kunnen worden". Er staat een parenthetische zin in het midden die versprongen montage uitlegt, maar de bedoeling is duidelijk: Versprongen toepassingen kunnen de AD09 niet roteren - wat in overeenstemming is met de typische instructies voor radiaalbanden in het algemeen dat ze de draairichting niet mogen omkeren.

Maar hey, YMMV. Ik bied alleen gegevens aan.

Ja, dat heb ik gezien.

Zoals ik al zei, YMMV. Doe wat je het veiligst vindt.

Discussion starter · #104 ·
View attachment 1363659
De achterband aan de passagierskant begon aan de binnenkant te brokkelen.
Dus... Zijn ze sneller en zou je deze opnieuw kopen of bij Cup 2s blijven?

Ik sta op het punt om te bestellen en het brokkelen baart me zorgen.

Als deze niet beter presteren dan de Cup 2s, zie ik geen reden om over te stappen.

Ik heb ze opnieuw besteld. Slechts 1 dag op de nieuwe set. Sneller? Niet zeker, aangezien ik alleen geërfde Cup 2's heb gehad en de uitlijning drastisch verbeterde toen ik overstapte op de Advans. Mijn tijden zijn sneller - maar dat komt hoogstwaarschijnlijk door de uitlijning.
Voor mij maakt de goedkopere prijs de Advan op dit moment acceptabel. Als deze set ook gaat brokkelen - dan probeer ik de Cups opnieuw. Mijn geërfde Cups brokkelden ook (ter info). Ik had het toen toegeschreven aan de uitlijning.

Benieuwd naar de bandenspanning die je ook gebruikt. Volgens mij zijn ze beter dan Cup 2 vanwege het bredere werkvenster, de stijvere zijwanden en de prestaties in natte omstandigheden.

Ik ging er sneller mee dan met Cup 2, maar de afstelling van de auto was anders toen de Cups nieuw waren, dus ik heb geen goede vergelijking.

Discussion starter · #109 ·
Ik heb ze opnieuw besteld. Slechts 1 dag op de nieuwe set. Sneller? Niet zeker, aangezien ik alleen geërfde Cup 2's heb gehad en de uitlijning drastisch verbeterde toen ik naar de Advans overstapte. Mijn tijden zijn sneller - maar dat is hoogstwaarschijnlijk de uitlijning.
Voor mij maakt de goedkopere prijs de Advan op dit moment acceptabel. Als deze set ook gaat chunken - dan probeer ik de Cups opnieuw. Mijn geërfde Cups chunkten ook (ter info). Ik had het toen toegeschreven aan de uitlijning.
Heb je de Advans heat cycled van Tire Rack gekocht?

101 - 110 of 110 Posts