The Lotus Cars Community banner
  • Hi there! Why not register as a user to enjoy all of the benefits of the site? You may register here. When you register, please pick a username that is non-commercial. If you use a name that appears on any search engine commercially, you must pick another name, whether it applies to you or not. Commercial usernames are for supporting vendor use only. If you want to become a supporting vendor and grow your business, please follow this link. Thanks!
441 - 460 of 511 Posts
Net de mijne gekregen. Het ergste is dat we voor USDM-auto's geen kentekenplaatlid op de kaart gegraveerd krijgen
Dat kan als je wilt
Image

• Like
Reactions: VL3X and 1Joel1
Ik heb de mijne onlangs ontvangen. Ik heb nog nooit "Carbon pack 2 - maar met Phantom Black gespoten dak" gezien. Voor zover ik weet, bevat Carbon pack 2 het CF-dak, de CF-achterklep, de CF-voorremcover en de CF-voorlip/trim op de bumper. Ik weet niet of dit betekent dat mijn auto een zwart gespoten CF-dak heeft, of gewoon een zwart glasvezel dak omdat ze op vrijdag of zo geen CF meer hadden 🙃

Zoals ik elders al heb gepost: als je bestelt via The Lotus Forums (TLF), het Britse equivalent van deze site, arriveerde de mijne in minder dan vier weken. Ik heb er net twee besteld en ze waren er eerder dan onze nieuw gekochte Elise!

Disclaimer: Geen associatie behalve als tevreden klant.

• Like
Reactions: PRMD and VL3X
Ik weet niet hoe ik het afzonderlijk moet opsplitsen, omdat mijn twee CoP's werden verzonden met een op maat gemaakte autohoes voor onze 2011 Elise SC - een VEEL groter en zwaarder pakket dan de CoP's. Alles werd echter verzonden via UPS International en duurde slechts een paar dagen van verzending tot aankomst.

Ik heb de mijne onlangs ontvangen. Ik heb nog nooit "Carbon pack 2 - maar met Phantom Black geschilderd dak" gezien. Voor zover ik weet, bevat Carbon pack 2 het CF-dak, de CF-achterklep, de CF-remcover aan de voorkant en de CF-voorlip/trim op de bumper. Ik weet niet of dit betekent dat mijn auto een zwart geschilderd CF-dak heeft, of gewoon een zwart glasvezel dak omdat ze op vrijdag of zo geen CF meer hadden
🙃
Je moet het verduidelijken, want het is een hele goede vraag om te stellen!

Joehoe! Heb net het certificaat voor mijn Evora uit 2010 gekregen...

118 van 240
4 van 7 in Aquamarijn
4 van 6 in Aqua met Oyster trim
Uniek voor Kleur/Trim/opties

Hij lijkt alle fabrieksopties te hebben!

-Timmer

Attachments

Whoo hoo! Just got the certificate for my 2010 Evora...

118 of 240
4 of 7 in Aquamarine
4 of 6 in Aqua with Oyster trim
Unique to Color/Trim/options

Seems this one got all the factory options!

-Timmer
Erg coole kleurencombinatie! Een van mijn topkeuzes.

Whoo hoo! Just got the certificate for my 2010 Evora...

118 of 240
4 of 7 in Aquamarine
4 of 6 in Aqua with Oyster trim
Unique to Color/Trim/options

Seems this one got all the factory options!

-Timmer
?Photos? I really wanted that color and very nearly bought an Esprit in aquamarine with a white interior.

Interessant voor Chrome Orange-fans en Canadese eigenaren

Ik heb net de definitieve versie van mijn certificaat van Andy bij Lotus gekregen. Best interessante informatie... geen wonder dat ik hier in Canada nooit een Evora zie... zo zeldzaam! Ik raad het jullie allemaal aan als je het nog niet hebt gedaan.

Noord-Amerikaanse Chrome Orange-bezitters, hier is wat ik heb geleerd. Mijn auto is toch C25 Chrome Orange! Mijn dealer dacht dat het een ander oranje was. Andy's uitleg is als volgt:

We hebben het lakproces eind 2010 veranderd. Wat ze deden, was het tintproces veranderen; vandaar dat de kleuren er anders uitzien bij verschillende belichting. De eerdere auto's hebben een B-prefix voor de kleurcode, d.w.z. B25 en je had de basiskleur, dan een getinte blanke lak met de metallic pigmenten. Het nieuwe Cromax Pro-laksysteem met C-prefix, d.w.z. C25, heeft de metallic pigmenten in de basislaag, met een blanke lak eroverheen. Simpel gezegd zitten de metallic pigmenten niet meer in de toplaag, waardoor ze minder licht reflecteren en de auto donkerder lijkt.

Ik heb ook geleerd dat ik de enige Evora S C25 Chrome Orange met fabrieksmatig black pack zou hebben die ooit voor Noord-Amerika is geproduceerd (mijn dealer had gelijk). Er zou er ook nog een in de VS zijn, maar het is een Evora NA uit 2011 waarvoor het black pack door Lotus is aangebracht, maar in de VS, niet in de fabriek. Heeft een forumlid deze Evora NA uit 2011? Uiteraard weerspiegelen deze statistieken geen aftermarket-aanpassingen.

Hier zijn een paar statistieken met betrekking tot Canada:

- De Evora-modellen van modeljaar 2014 bestonden slechts uit 2x Evora NA, 1x Evora NA IPS, 8x Evora S (de mijne was de 6e van 8), 4x Evora S IPS

- Voor auto's in Chrome Orange zijn er 1x 2010 Evora NA (geschilderd met de lichtere tint B25), 1 x 2011 Evora NA en 1 x 2011 Evora S en mijn auto, een 2014 Evora S met black pack

- Er zijn slechts 2 Evora's met optioneel black pack ooit geproduceerd voor Canada, de mijne en een 2013 Evora S in Solar Yellow

- In modeljaar 2015 werden de Sports Racer-modellen met black pack als standaard geïntroduceerd. Tot op heden zijn er 7 Sports Racers beschikbaar in grijs, blauw en één in giftig groen (er is er één van elk bij Gentry Lane, waardoor er 4 grijs of blauw overblijven voor de rest van het land).

Canadezen, weet je in welke stad de andere Chrome Orange Evora's staan en waar de Solar Yellow met black pack staat?
Ik leer hier de hele tijd iets nieuws! Bedankt voor de informatie Lovedriving, ik was niet op de hoogte van de wijziging van de Chrome Orange-kleurcode eind 2010 van B25 naar C25.

Ik heb een 2011 Evora NA 6-versnellingen Chrome Orange (B25) in de VS (Michigan), dus niet de auto die je zoekt.
Maar mijn auto is nummer 9 van 13 auto's in Chrome Orange (B25) die op 4 oktober 2010 zijn getekend voor productie als modeljaar 2011, dus ik gok dat je op zoek bent naar auto nummer 13 van deze serie.

Hier is vergelijkbare info voor de VS 2017.

2017 Evora 400 auto voor de VS
144 auto's, 13 in metallic grijs, 1 in metallic grijs met tan trim (het was allemaal metallic grijs - zonder black pack), 2+2 zitplaatsen.

441 - 460 of 511 Posts