The Lotus Cars Community banner
  • Hi there! Why not register as a user to enjoy all of the benefits of the site? You may register here. When you register, please pick a username that is non-commercial. If you use a name that appears on any search engine commercially, you must pick another name, whether it applies to you or not. Commercial usernames are for supporting vendor use only. If you want to become a supporting vendor and grow your business, please follow this link. Thanks!

Zdjęcia tylnych świateł GRP V4.

30K views 89 replies 42 participants last post by  Searle804  
#1 · (Edited)
Moje tylne światła V4 właśnie dotarły od Grega i zainstalowałem jedno, żeby zrobić kilka szybkich zdjęć, zanim zrobi się za ciemno.

Nowe światła mają oznaczenie V4 z tyłu, więc nie pomylisz ich z V3.

Image


Nowe światła wydają się również mieć odbłyśnik w czerwonym pierścieniu zamiast za czarną środkową częścią V3.
Image

Image


Pamiętam, że V3 były lżejsze niż standardowe, ale V4 są nieco cięższe. Niewielka cena za lepszą widoczność.
Standardowe 272g:
Image

V4 329g:
Image


Oto krótki film porównujący światła ze standardowymi


Nie udało mi się dziś wieczorem uzyskać porównania świateł stopu, ponieważ mojej żony jeszcze nie ma w domu, więcej zdjęć w nadchodzących dniach.
 
#2 ·
Możesz publikować zdjęcia w następujących postach
 
owns 2006 Lotus Elise
#16 ·
Szybka aktualizacja - Udało mi się zainstalować jedną stronę V4 w moim Exige, aby porównać je ze standardowymi diodami LED. WOW!!... One są NIESAMOWITE! Wyglądają o wiele nowocześniej niż standardowe światła, a dopasowanie i wykończenie są jakości OEM! Mogę zamieścić ograniczone zdjęcia później wieczorem, kiedy będę miał więcej czasu, ale w bezpośrednim świetle słonecznym myślę, że są bardziej zauważalne niż standardowe! Światła stopu w V4 są tak samo jasne, jeśli nie nieco jaśniejsze niż diody LED OEM. Jednak, zwłaszcza w bezpośrednim świetle, V4 wyskakują i bardziej się wyróżniają, ponieważ czarne środki zapewniają większy kontrast, podczas gdy czerwone środki standardowych świateł utrudniają ich dostrzeżenie. Jak wspomniał Greg gdzie indziej, diody LED OEM są bardzo kierunkowe w zakresie emisji światła, więc jeśli patrzysz na nie pod kątem, tracą dużo jasności, a V4 nie mają tego problemu, więc widoczność dookoła jest poprawiona. W moich oczach V4 są PERFEKCYJNE i nie widzę żadnych wad.

Planuję zrobić więcej zdjęć i filmów jutro podczas przerwy obiadowej, więc jeśli są jakieś prośby, dajcie znać!
 
#17 ·
Oto kilka szybkich zdjęć od Roba porównujących V4 do fabrycznych świateł LED w słońcu Tennessee. Wkrótce film i więcej zdjęć! Film powinien pokazywać i najlepiej reprezentować, jak wyglądają w porównaniu. Jego początkowa opinia: "
Cześć Greg - oto kilka zdjęć porównawczych w bezpośrednim świetle słonecznym, które udało mi się szybko zrobić podczas przerwy na lunch. Zrobię więcej jutro, kiedy będę miał przyjaciela, który może pomóc ze światłami hamowania (udało mi się użyć hantli, aby światła hamowania się zapaliły, FYI). Te światła są niesamowite! W bezpośrednim świetle słonecznym są jaśniejsze i bardziej zauważalne niż standardowe światła LED, ze względu na czarny środek! Wyglądają o wiele bardziej nowocześnie i uwielbiam, jak zewnętrzny czerwony pierścień odbija światło! Zero skarg!"
Światła do jazdy
Image
Światła hamowania
Image
 
#21 ·
Dodam trochę do imprezy z obrazkami. Moje światła są do Evory, dla odniesienia. Nie mam jeszcze zainstalowanej V4, ale zrobię to w ten weekend i kontynuuję porównanie między V3 i V4. Na razie pomyślałem, że dodam kilka zdjęć generacyjnych, aby pokazać różnice. Dla tych, którzy się zastanawiają, światła V3 i V4 mają taką samą grubość, co oznacza, że wystają tak samo z tyłu samochodu. Światła V2 i standardowe są nieco niższe w porównaniu.
 
#26 ·
Dodam trochę do imprezy ze zdjęciami. Moje światła są do Evory, dla odniesienia. Nie mam jeszcze zainstalowanego V4, ale zrobię to w ten weekend i będę kontynuował porównanie między V3 i V4. Na razie pomyślałem, że dodam kilka zdjęć generacyjnych, aby pokazać różnice. Dla tych, którzy się zastanawiają, światła V3 i V4 mają taką samą grubość, co oznacza, że wystają tak samo z tyłu samochodu. Światła V2 i standardowe są nieco niższe w porównaniu.

Istnieje zauważalna różnica w wizualnej fakturze V4, ale pamiętaj, że jest to pierścień dyfuzora po wewnętrznej stronie światła, więc nadal jest gładki w dotyku. Zewnętrzny pierścień V4 jest teraz znacznie bardziej przezroczysty z boku w porównaniu do V3.
Dziękuję za zdjęcia porównawcze!
Masz rację ze swoimi komentarzami na temat wewnętrznego działania nowego światła --- to bardziej projektor niż dyfuzor, więc jest bardziej przezroczysty.
Podobnie jak działają niektóre nowsze tylne światła OEM z Porsche, BMW itp.
 
#27 ·
Wiem, że możecie teraz zobaczyć te filmy na stronie Grega, ale jeśli nie sprawdzaliście, oto dwa filmy, które udało mi się nagrać z pomocą przyjaciela. Oba filmy zostały nagrane w bezpośrednim świetle słonecznym, gdzie upewniłem się, że słońce było z tyłu samochodu, aby uzyskać najgorszy scenariusz widoczności. Możecie zobaczyć, jak wypadają w porównaniu do standardowych świateł i jako kompletny zestaw. Mój przyjaciel powiedział, że GRP V4 były bardziej widoczne niż fabryczne diody LED.
 
#30 ·
@GregsRaceParts Kiedy będzie można je zamówić?
Obecnie istnieje lista oczekujących na światła.
Aby zamówić, zapisz się za pomocą czerwonego paska pop-up na odpowiedniej stronie produktu na naszej stronie internetowej lub wyślij nam e-mail, dodamy Cię do tej listy i powiadomimy, gdy tylko dotrzemy do Twojego miejsca w kolejce. Jeśli już się zapisałeś, nie musisz tego robić ponownie, pracujemy nad listą!

Robimy to w ten sposób, aby zachować bardziej zasadę "kto pierwszy, ten lepszy" w porównaniu do sytuacji, gdy wyprzedawały się w ciągu godziny, a niektórzy nie mieli uczciwej szansy na zamówienie z powodu stref czasowych itp. itd.
 
#38 ·
Rozumiem, że jeśli właśnie dostałeś V3, to mały krok do V4 i być może czas, aby poczekać?
Zgadza się, przechodzimy przez listę i pół-ogólny e-mail zostanie wysłany, gdy dotrzemy do Twojego miejsca w kolejce.
Zweryfikujemy tych, którzy wcześniej kupili V3 i również zastosujemy zniżkę do zamówienia.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, możesz dodać się do listy pod linkiem powyżej.
Zapraszam do kontaktu w przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań!
 
#36 ·
Mogę zaświadczyć o pomyśle Grega z rejestracją i listą oczekujących. Zarejestrowałem się dość wcześnie (chyba), ponieważ zamierzałem kupić V3 i chciałem zamówić, ale ich nie było, a na stronie pojawiła się informacja o nadchodzącym V4. Otrzymałem od niego e-mail, że moje miejsce pojawiło się w czwartek. Bardzo szybko odpowiadał na moje pytania dotyczące opcji przekaźnika i reflektora. Utworzył dla mnie zamówienie na stronie internetowej i musiałem tylko kliknąć i dodać informacje o płatności. Nie mogę się doczekać, aż tu dotrą!
 
#37 ·
Moja kolej na kilka zdjęć :D.

Jak zwykle, Greg nie zawodzi! Bardzo zadowolony z V4 GRP. Z pewnością są jaśniejsze na słońcu. Bardziej dla oka niż na moich kiepskich zdjęciach. (Zauważ, że mój CHMSL, chociaż zatwierdzony przez DOT, nie pochodzi z Lotusa i znajduje się w niestandardowym uchwycie pokładowym.)

Oto kilka zdjęć do porównania na moim samochodzie:

Hamulce włączone: V3 po LEWEJ V4 po PRAWEJ
Image


Hamulce i światła awaryjne włączone: V3 po LEWEJ V4 po PRAWEJ
Image


Hamulce obok siebie: V3 po LEWEJ V4 po PRAWEJ
(UWAGA: zdjęcie tak naprawdę nie pokazuje dobrze jaśniejszego V4, ale dla oka z pewnością są jaśniejsze)
Image


V4 ze światłem odblaskowym:
Image


Hamulec V4 w ciemniejszym świetle:
Image


Dziękuję Greg!(y)(y)
 
#60 ·
Moja kolej na kilka zdjęć :D.

Jak zwykle, Greg nie zawodzi! Bardzo zadowolony z V4 GRP. Z pewnością są jaśniejsze na słońcu. Bardziej dla oka niż na moich kiepskich zdjęciach. (Zauważ, że mój CHMSL, chociaż zatwierdzony przez DOT, nie pochodzi z Lotusa i znajduje się w niestandardowym mocowaniu pokładowym.)

Oto kilka zdjęć do porównania na moim samochodzie:

Hamulce włączone: V3 po LEWEJ V4 po PRAWEJ
View attachment 1333338

Hamulce i światła awaryjne włączone: V3 po LEWEJ V4 po PRAWEJ
View attachment 1333339

Hamulce obok siebie: V3 po LEWEJ V4 po PRAWEJ
(UWAGA: zdjęcie tak naprawdę nie pokazuje jaśniejszego V4, ale dla oka z pewnością są jaśniejsze)
View attachment 1333340

V4 ze światłem odblaskowym:
View attachment 1333341

Hamulec V4 w ciemniejszym świetle:
View attachment 1333342

Dziękuję Greg!(y)(y)
Muszę powiedzieć, że to najlepiej wyglądające rury wydechowe, jakie do tej pory widziałem.