Chciałem tylko przekazać kilka informacji na temat oprogramowania diagnostycznego Lotus 20/20, które każdy może uruchomić, aby pobrać dane i flashować swoje samochody.
Stamtąd możesz pobrać oprogramowanie (jest tylko dla systemu Windows).
Będziesz potrzebować urządzenia J2534 Pass-through, aby podłączyć komputer do samochodu. Lotus wymienia te 2 jako kompatybilne.
Osobiście mam CarDAQ Plus 2, który znalazłem na ebay.
Po podłączeniu urządzenia i zainstalowaniu oprogramowania będziesz potrzebować aktywnej subskrypcji. Możesz kupić subskrypcję na 1 godzinę/dzień/tydzień/miesiąc/rok. Po prostu kupuję godzinę za 20 funtów (i tak wydaje się, że trwa to dłużej niż godzinę).
Z aktywną subskrypcją możesz następnie połączyć się z samochodem i zeskanować samochód (lub wprowadzić vin). Następnie poprosi o aktualny odczyt ODO. A następnie zostanie wyświetlony ekran taki jak ten.
Skan DTC pojazdu przeszuka wszystkie systemy w poszukiwaniu kodów błędów. Dostajesz więc ECU, TCU, ABS i SRS
Następnie możesz również zobaczyć pewne dane dotyczące ECU. Zawiera numery wersji i dane dotyczące emisji.
W przypadku ABS, SRS i TPMS po prostu skanuje systemy, pokazuje wszelkie kody i wyświetla odczyt oprogramowania dla danego systemu. Nie możesz uruchomić żadnej funkcjonalności ani przeprowadzać dalszych testów.
IP (Instrument Pack) wydaje się służyć do regulacji prędkościomierza i ewentualnie zmiany z KPH i MPH (ale nie jest to dla mnie do końca jasne).
I wreszcie możesz również flashować nowsze wersje dla ECU i TCU. Co może mieć Twój samochód lub nie. Welcome | VSI pokazuje również najnowsze wersje dla Twojego samochodu.
Na początek musisz utworzyć konto na stronie internetowej Lotus Independent Portal
Stamtąd możesz pobrać oprogramowanie (jest tylko dla systemu Windows).
Będziesz potrzebować urządzenia J2534 Pass-through, aby podłączyć komputer do samochodu. Lotus wymienia te 2 jako kompatybilne.
Osobiście mam CarDAQ Plus 2, który znalazłem na ebay.
Po podłączeniu urządzenia i zainstalowaniu oprogramowania będziesz potrzebować aktywnej subskrypcji. Możesz kupić subskrypcję na 1 godzinę/dzień/tydzień/miesiąc/rok. Po prostu kupuję godzinę za 20 funtów (i tak wydaje się, że trwa to dłużej niż godzinę).
Z aktywną subskrypcją możesz następnie połączyć się z samochodem i zeskanować samochód (lub wprowadzić vin). Następnie poprosi o aktualny odczyt ODO. A następnie zostanie wyświetlony ekran taki jak ten.
Skan DTC pojazdu przeszuka wszystkie systemy w poszukiwaniu kodów błędów. Dostajesz więc ECU, TCU, ABS i SRS
Następnie możesz również zobaczyć pewne dane dotyczące ECU. Zawiera numery wersji i dane dotyczące emisji.
W przypadku ABS, SRS i TPMS po prostu skanuje systemy, pokazuje wszelkie kody i wyświetla odczyt oprogramowania dla danego systemu. Nie możesz uruchomić żadnej funkcjonalności ani przeprowadzać dalszych testów.
IP (Instrument Pack) wydaje się służyć do regulacji prędkościomierza i ewentualnie zmiany z KPH i MPH (ale nie jest to dla mnie do końca jasne).
I wreszcie możesz również flashować nowsze wersje dla ECU i TCU. Co może mieć Twój samochód lub nie. Welcome | VSI pokazuje również najnowsze wersje dla Twojego samochodu.