The Lotus Cars Community banner
  • Hi there! Why not register as a user to enjoy all of the benefits of the site? You may register here. When you register, please pick a username that is non-commercial. If you use a name that appears on any search engine commercially, you must pick another name, whether it applies to you or not. Commercial usernames are for supporting vendor use only. If you want to become a supporting vendor and grow your business, please follow this link. Thanks!
21 - 40 of 72 Posts
Al lange tijd Lotus-eigenaar, maar ik ben nieuw op het forum. Geweldige onderdelenlijst! Ik heb geen problemen gehad, behalve een kapotte stalen kabel in mijn afneembare softtop..., wat me 500 dollar heeft gekost! Ik zal deze pagina bookmarken voor toekomstig gebruik!

Nogmaals bedankt!

Oh, nog een laatste ding: Aanbevelingen voor winterbanden o_O

Oh, one last thing: Any recommendations on winter tires o_O
Ik heb een set Continental DWS06 op basiswielen en ze werken prima. Ik wissel de zomerbanden voor deze om als het koud is, maar ik rijd niet als er sneeuw/zout ligt. Er zijn een aantal winterbanden beschikbaar in de standaard sportpakketmaten.

Weet je wat de onderdeelnummers zijn voor de wielmoeren en de veiligheidssloten?
Ik heb de mijne net gekregen en ze zaten er niet bij.

owns 2006 Lotus Elise
owns 2006 Lotus Elise
  • Like
Reactions: Devilstar
Heeft iemand een onderdeelnummer voor een binnenste achterlichtcluster uit 2006, die met het achteruitrijlicht? Het ziet ernaar uit dat het plastic aan de binnenkant beschadigd is geraakt door iets in de kofferbak, waardoor de lipjes die de achteruitrijlichtlamp op zijn plaats houden, beschadigd zijn. Ik heb alleen het deel in de kofferbak nodig, niet de lens.

Iemand een onderdeelnummer voor een binnenste achterlichtcluster uit 2006, die met het achteruitrijlicht erin? Het ziet ernaar uit dat het plastic aan de binnenkant beschadigd is geraakt door iets in de kofferbak, zodat de lipjes die de achteruitrijlichtlamp op zijn plaats houden, beschadigd zijn geraakt. Ik heb alleen het onderdeel in de kofferbak nodig, niet de lens.
Als je naar lotusparts.com gaat, vul dan de velden in met jaar/model/motorinfo en dan kun je de verschillende secties van je auto vinden. Het kan erg handig zijn bij het proberen problemen op te lossen.

owns 2006 Lotus Elise
Catsailr, is lotusparts.com de beste plek om niet-motor gerelateerde onderdelen te kopen? Ik ga ervan uit dat de carrosserieonderdelen allemaal Lotus-specifieke onderdelen zijn. Moet ik ergens anders zoeken naar aftermarket-versies of gewoon vasthouden aan de Lotus-versies? Ik denk dat ik 13a nodig heb van de foto die u heeft gelinkt (bedankt trouwens).

Catsailr, is lotusparts.com de beste plek om niet-motor gerelateerde onderdelen te kopen? Ik neem aan dat de carrosserieonderdelen allemaal Lotus-specifieke onderdelen zijn. Moet ik ergens anders zoeken naar aftermarket-versies of gewoon vasthouden aan de Lotus-versies? Ik denk dat ik 13a nodig heb van de foto die je hebt gelinkt (bedankt trouwens).

Airfix
Geen idee of het crossover-onderdelen heeft. Er zijn altijd GVK-lampen.

owns 2006 Lotus Elise
21 - 40 of 72 Posts