The Lotus Cars Community banner
  • Hi there! Why not register as a user to enjoy all of the benefits of the site? You may register here. When you register, please pick a username that is non-commercial. If you use a name that appears on any search engine commercially, you must pick another name, whether it applies to you or not. Commercial usernames are for supporting vendor use only. If you want to become a supporting vendor and grow your business, please follow this link. Thanks!
21 - 40 of 90 Posts
Dodam trochę do imprezy z obrazkami. Moje światła są do Evory, dla odniesienia. Nie mam jeszcze zainstalowanej V4, ale zrobię to w ten weekend i kontynuuję porównanie między V3 i V4. Na razie pomyślałem, że dodam kilka zdjęć generacyjnych, aby pokazać różnice. Dla tych, którzy się zastanawiają, światła V3 i V4 mają taką samą grubość, co oznacza, że wystają tak samo z tyłu samochodu. Światła V2 i standardowe są nieco niższe w porównaniu.
 
Powinny być wkrótce, czekamy tylko na dostawę i instalację naszych pierwszych zestawów.
Mam sugestię. Wiem, że miałeś opcję czerwonych kierunkowskazów. Czy byłoby możliwe, aby sygnały świeciły na czerwono podczas hamowania oprócz zewnętrznego pierścienia? A następnie migały na pomarańczowo podczas używania kierunkowskazu?
 
Mam sugestię. Wiem, że miałeś opcję czerwonych kierunkowskazów. Czy byłoby możliwe, aby sygnały świeciły na czerwono podczas hamowania oprócz zewnętrznego pierścienia? A następnie migały na pomarańczowo podczas używania kierunkowskazu?
Nie wiem, czy chcielibyśmy w to wchodzić, otwiera to puszkę Pandory z większą ilością opcji, powoduje, że rzeczy trwają dłużej itp. itd.
Poziom jasności tych zaktualizowanych świateł powinien być moim zdaniem więcej niż wystarczający.
 
Dodam trochę do imprezy ze zdjęciami. Moje światła są do Evory, dla odniesienia. Nie mam jeszcze zainstalowanego V4, ale zrobię to w ten weekend i będę kontynuował porównanie między V3 i V4. Na razie pomyślałem, że dodam kilka zdjęć generacyjnych, aby pokazać różnice. Dla tych, którzy się zastanawiają, światła V3 i V4 mają taką samą grubość, co oznacza, że wystają tak samo z tyłu samochodu. Światła V2 i standardowe są nieco niższe w porównaniu.

Istnieje zauważalna różnica w wizualnej fakturze V4, ale pamiętaj, że jest to pierścień dyfuzora po wewnętrznej stronie światła, więc nadal jest gładki w dotyku. Zewnętrzny pierścień V4 jest teraz znacznie bardziej przezroczysty z boku w porównaniu do V3.
Dziękuję za zdjęcia porównawcze!
Masz rację ze swoimi komentarzami na temat wewnętrznego działania nowego światła --- to bardziej projektor niż dyfuzor, więc jest bardziej przezroczysty.
Podobnie jak działają niektóre nowsze tylne światła OEM z Porsche, BMW itp.
 
Wiem, że możecie teraz zobaczyć te filmy na stronie Grega, ale jeśli nie sprawdzaliście, oto dwa filmy, które udało mi się nagrać z pomocą przyjaciela. Oba filmy zostały nagrane w bezpośrednim świetle słonecznym, gdzie upewniłem się, że słońce było z tyłu samochodu, aby uzyskać najgorszy scenariusz widoczności. Możecie zobaczyć, jak wypadają w porównaniu do standardowych świateł i jako kompletny zestaw. Mój przyjaciel powiedział, że GRP V4 były bardziej widoczne niż fabryczne diody LED.
 
@GregsRaceParts Kiedy będzie można je zamówić?
Obecnie istnieje lista oczekujących na światła.
Aby zamówić, zapisz się za pomocą czerwonego paska pop-up na odpowiedniej stronie produktu na naszej stronie internetowej lub wyślij nam e-mail, dodamy Cię do tej listy i powiadomimy, gdy tylko dotrzemy do Twojego miejsca w kolejce. Jeśli już się zapisałeś, nie musisz tego robić ponownie, pracujemy nad listą!

Robimy to w ten sposób, aby zachować bardziej zasadę "kto pierwszy, ten lepszy" w porównaniu do sytuacji, gdy wyprzedawały się w ciągu godziny, a niektórzy nie mieli uczciwej szansy na zamówienie z powodu stref czasowych itp. itd.
 
Mogę zaświadczyć o pomyśle Grega z rejestracją i listą oczekujących. Zarejestrowałem się dość wcześnie (chyba), ponieważ zamierzałem kupić V3 i chciałem zamówić, ale ich nie było, a na stronie pojawiła się informacja o nadchodzącym V4. Otrzymałem od niego e-mail, że moje miejsce pojawiło się w czwartek. Bardzo szybko odpowiadał na moje pytania dotyczące opcji przekaźnika i reflektora. Utworzył dla mnie zamówienie na stronie internetowej i musiałem tylko kliknąć i dodać informacje o płatności. Nie mogę się doczekać, aż tu dotrą!
 
Moja kolej na kilka zdjęć :D.

Jak zwykle, Greg nie zawodzi! Bardzo zadowolony z V4 GRP. Z pewnością są jaśniejsze na słońcu. Bardziej dla oka niż na moich kiepskich zdjęciach. (Zauważ, że mój CHMSL, chociaż zatwierdzony przez DOT, nie pochodzi z Lotusa i znajduje się w niestandardowym uchwycie pokładowym.)

Oto kilka zdjęć do porównania na moim samochodzie:

Hamulce włączone: V3 po LEWEJ V4 po PRAWEJ
Image


Hamulce i światła awaryjne włączone: V3 po LEWEJ V4 po PRAWEJ
Image


Hamulce obok siebie: V3 po LEWEJ V4 po PRAWEJ
(UWAGA: zdjęcie tak naprawdę nie pokazuje dobrze jaśniejszego V4, ale dla oka z pewnością są jaśniejsze)
Image


V4 ze światłem odblaskowym:
Image


Hamulec V4 w ciemniejszym świetle:
Image


Dziękuję Greg!(y)(y)
 
Rozumiem, że jeśli właśnie dostałeś V3, to mały krok do V4 i być może czas, aby poczekać?
Zgadza się, przechodzimy przez listę i pół-ogólny e-mail zostanie wysłany, gdy dotrzemy do Twojego miejsca w kolejce.
Zweryfikujemy tych, którzy wcześniej kupili V3 i również zastosujemy zniżkę do zamówienia.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, możesz dodać się do listy pod linkiem powyżej.
Zapraszam do kontaktu w przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań!
 
Właśnie zainstalowałem V4 w moim Evora GT. Zdjęcia porównujące lewą stronę V4 z prawą stroną V3. Niestety dzisiaj jest trochę pochmurno, więc nie mam jeszcze żadnych zdjęć w jasnym świetle słonecznym. Chociaż podobał mi się wygląd rozproszonego światła V3, V4 jest znacznie jaśniejszy, zwłaszcza element "hamulca", a dodatkowym atutem jest to, że światło projekcyjne w V4 lepiej pasuje do fabrycznego 3. światła stopu. Również film z YouTube po zainstalowaniu obu V4, link tutaj:
Image
Image
Image
Image
Image
 
21 - 40 of 90 Posts