IMO, het is essentieel om het servicehandboek te hebben voordat je aan de Elise/Exige werkt, om erachter te komen waarom je auto een code heeft gegeven, enz. Het is erg handig om deze informatie digitaal beschikbaar te hebben, vooral in een doorzoekbaar PDF-formaat. Instructies over hoe je de handleiding van Lotus kunt downloaden, zijn begraven in een paar threads op het forum hier, maar de threads zijn erg lang en het kan moeilijk zijn om de instructies te vinden die in de threads werken. Dus, om het leven voor iedereen gemakkelijker te maken...
Dit is de methode om de Lotus Elise/Exige Service Manual, Parts List en TSB's in PDF-vorm van Lotus te verkrijgen voor $25*.
Of je kunt ze gebruiken op een laptop in je garage, hoewel ik dat persoonlijk erg frustrerend vind en ik in de problemen kom vanwege het vet en vuil op het toetsenbord en de monitor van de laptop.
*Niet-Amerikaanse gebruikers, het spijt me, maar dit lijkt niet voor je te werken, tenzij je een Amerikaanse PayPal-account hebt.
Dit is de methode om de Lotus Elise/Exige Service Manual, Parts List en TSB's in PDF-vorm van Lotus te verkrijgen voor $25*.
- Begin hier: Lotus Abonneren.
- Klik op "Ik ga akkoord".
- Meld je aan en betaal om "abonnee" te worden door de vereiste informatie te kiezen en in te voeren: gebruikersnaam, wachtwoord, e-mail, voor- en achternaam. Je kunt alles verkrijgen wat beschikbaar is met de 24-uurs optie voor $25,00 (de eerste van de drie opties). Je kunt je langer aanmelden als je Lotus meer dan $25 wilt geven omdat je contant geld te besteden hebt.
- Open de e-mailaccount die je hebt gebruikt om je te registreren. Je zou een e-mail moeten ontvangen met je abonnementsbewijs voor Lotus Tech Info. Dit duurt soms even.
- Gebruik na ontvangst van de e-mail deze link Lotus Abonnee - Inloggen om naar de downloadsite te gaan.
- Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord en download.
Of je kunt ze gebruiken op een laptop in je garage, hoewel ik dat persoonlijk erg frustrerend vind en ik in de problemen kom vanwege het vet en vuil op het toetsenbord en de monitor van de laptop.
*Niet-Amerikaanse gebruikers, het spijt me, maar dit lijkt niet voor je te werken, tenzij je een Amerikaanse PayPal-account hebt.